Prekių pristatymas ir grąžinimas

 

Prekių išsiuntimo terminai ir pristatymo būdai

1. Užsakytos prekės supakuojamos ir išsiunčiamos vėliausiai po 3 darbo dienų nuo gauto apmokėjimo datos.

2. Jei prekė gaminama individualiai, susisiekiama su Pirkėju ir sutariami išsiuntimo terminai. Apie paruoštą ir išsiųstą siuntą Jums pranešime el. paštu.  

3. Jūsų išsirinktas prekes galime pristatyti tiesiai į namus visoje Lietuvoje arba į pasirinktą paštomatą.

4. Galimi prekių siuntimai būdai Lietuvoje:

Pristatymo būdas Siuntimo kaina Pristatymo trukmė Pastabos
Nemokamas pristatymas 0 Eur 1 - 4 darbo dienos Perkant prekių už 30 Eur. ar daugiau, taikomas nemokamas pristatymas. Galėsite pasirinkti prekių pristatymo būdą: Lietuvos paštu, Omniva, DPD ar LP Express paštomatu.

2 EUR

2 - 4 darbo dienos

Registruotos siuntos pristatymas į namus ar biurą. Išsiuntus siuntą jums nurodomas registruotos siuntos numeris kad galėtumėte jos kelią sekti Lietuvos pašto svetainėje.

2 - 4,5 EUR*  1 - 3 darbo dienos

Prekės pristatomos į pasirinktą LP Express terminalą. Išsiuntus siuntą jums nurodomas registruotos siuntos numeris, kad galėtumėte jos kelią sekti LP Express svetainėje.  

*kaina gali svyruoti dėl užsakomos prekės dydžio. Paprastai papuošalams taikoma minimali siuntimo kaina. Galutinę kainą galite sužinoti įsidėję prekę į užsakymo krepšelį.

 

Kurjeriu į namus: 4,5 - 6,5 EUR*

Į paštomatą: 2 - 4 EUR* 

1 - 3 darbo dienos

Registruotos siuntos pristatymas į namus ar biurą arba į pasirinktą paštomatą. Išsiuntus siuntą jums nurodomas registruotos siuntos numeris, kad galėtumėte jos kelią sekti DPD pašto svetainėje. 

*kaina gali svyruoti dėl užsakomos prekės dydžio. Paprastai papuošalams taikoma minimali siuntimo kaina. Galutinę kainą galite sužinoti įsidėję prekę į užsakymo krepšelį. 

2,5 - 4 EUR* 1 - 3 darbo dienos

Registruotos siuntos pristatymos į pasirinktą paštomatą. Išsiuntus siuntą jums nurodomas registruotos siuntos numeris, kad galėtumėte jos kelią sekti Omniva svetainėje.  

*kaina gali svyruoti dėl užsakomos prekės dydžio. Paprastai papuošalams taikoma minimali siuntimo kaina. Galutinę kainą galite sužinoti įsidėję prekę į užsakymo krepšelį.  

 

5. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

6. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių pristatymo mokestį.

7. Prekių pristatymo metu privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas, užfiksuoti nuotraukomis apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.

8. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti. 


Prekių grąžinimas

Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti Pardavėjui kokybiškas prekes LR CK 6.22810 str. ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-06-11 dienos nutarime dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo nustatyta tvarka. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR CK 6.363 str. nustatyta tvarka.

Norint grąžinti ar keisti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1. Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Keičiant arba grąžinant prekę, būtina nurodyti ir pateikti įsigijimą įrodantį dokumentą – sąskaitą faktūrą ir kreiptis el. paštu info@karoliukumagija.lt

2. Keičiama ar grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt., šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos (keičiama arba grąžinama prekė buvo panaudota, be originalių etikečių, sugadinta, buvo pagaminta individualiai pagal specialų užsakymą, ar pasibaigęs grąžinimo terminas).

4. Pirkėjas grąžina prekes per kurjerių tarnybą, apmokant siuntimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės, ar pristatytos ne tos prekės. Prekes pristatyti adresu: Užuovėjos s. 3-oji g., 14, Šiauliai, LT-79206. Siunčiant prekę kurjeriu, prašome įdėti ją į papildomą apsauginę pakuotę, kad nebūtų pažeista originali pakuotė.

5. Grąžinamų (ar keičiamų) kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.

6. Kai Pirkėjo netenkina prekės forma, dydis ar spalva, modelis ar komplektacija, tačiau prekė yra kokybiška, Pirkėjas prekes grąžina apmokant grąžinimo (siuntimo) išlaidas.

7. Prekę pirktą su nuolaidą pirkėjas gali grąžinti ar keisti, tačiau jam bus gražinama už prekę sumokėta suma su pritaikyta pirkimo metu nuolaida.

8. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

9. Kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.